Search This Blog

Slider

COMENTARISTAS

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΔΙΕΘΝΗ

ΕΠΙΣΤΗΜΗ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

» » » » » » #eurovision 2019: το ματωμένο Τεχνοξέπλυμα του Ισραήλ [μποϋκοτάρουμε, απέχουμε, υπογράφουμε]



Η πίεση στην Ελληνίδα τραγουδίστρια είναι τεράστια! ... Λίστες πανεπιστημιακών και καλλιτεχνών (μέσα κι εγώ) με σύνδεσμο για να υπογράψετε,  ανοιχτή επιστολή στην τραγουδίστρια που μας εκπροσωπεί + απάντησή της, πληροφορίες και συνδέσμους και, αν ακόμα νομίζετε ότι η Eurovision δεν έχει σχέση με τον πολιτική σας έχω συνδέσμους ξεστραβώματος, συνδέσμους Ισραηλινών. - Γράφει η Δάφνη Χρονοπούλου.


Σίγουρα δεν είμαι το κατάλληλο πρόσωπο να μιλήσω για τη Εurovision και όχι από σνομπισμό για το κιτς του θεάματος ούτε επειδή πλήττω με τέτοιου είδους φιέστες αλλά επειδή πιστεύω ότι εξ ορισμού στην Τέχνη δεν είναι δυνατόν να διαγωνίζεσαι. 

Με το έργο Τέχνης συντελείται ένα μυστήριο κι είναι απολύτως υποκειμενικό τι αγγίζει τον καθένα. Η τεχνική κατάρτιση είναι βέβαια αναγκαία μα αν μιλάμε για επαγγελματίες εννοείται ότι έχει κατακτηθεί. Από κει και πέρα δεν είναι καλύτερος ο χορευτής που πηδά ψηλότερα ούτε μετρούν στη ζωγραφική τα τετραγωνικά εκατοστά των έργων.

Οι κριτές αυθαιρέτως κρίνουν όσο για το κοινό είναι απολύτως προβλέψιμα τα γούστα του από τη στιγμή της επιλογής των άλφα τάξης και ηλικίας και μόρφωσης ανθρώπων και όχι των βήτα.

Είναι ωραίες οι τιμές και αναγκαίες. Αλλά ο καλλιτέχνης κρίνεται επί συνόλω και το έργο παίρνει αμέτρητες μορφές και χρόνια για να αποτιμηθεί.

Αυτοί είναι οι λόγοι που ως τώρα ποτέ δεν έχω γράψει λέξη για Διαγωνισμούς Τραγουδιού με  ή χωρίς φτερά και πούπουλα.

Φέτος, δυστυχώς, οφείλω να μιλήσω. Διότι η φιέστα πρόκειται να διεξαχθεί σε τόπο αδικίας και σφαγών, τόπο  απάνθρωπης καταπίεσης, κι είναι ντροπή και αίσχος να δεχόμαστε η Τέχνη να νομιμοποιεί το έγκλημα.

Δεν είμαι μόνη. Καλλιτέχνες  έχουμε υπογράψει εναντίον της παρουσίας   των συναδέλφων μας στο Ισραήλ. Επίσης ενώ, ως κιτς και camp, η Eurovison αγαπιέται συμβολικά από τη gay κοινότητα, φέτος λοατ+ οργανώσεις όπως της Βαρκελώνης δήλωσαν ότι θα απέχουν.

Όταν πέρσι κέρδισε στο διαγωνισμό το ισραηλινό νούμερο, το Ισραήλ είχε ανακοινώσει ότι η επόμενη τελετή θα γινόταν στην Ιερουσαλήμ μα ευτυχώς η οργάνωση της Eurovision επενέβη και τελικά θα γίνει στο Τελ Αβίβ. Πάλι καλά αλλά δεν αρκεί. 

Το τεχνοξέπλυμα δεν είναι καινούργιο κόλπο.

Με λύπη βλέπω γνωστούς δημιουργούς να έχουν δεχθεί να παρουσιάσουν (Καπουτζίδης) ή να συμμετέχουν με νούμερο (Madonna).

Για τον Καπουτζίδη δεν έχω πληροφόρηση μα η πίεση στην Ελληνίδα τραγουδίστρια είναι τεράστια.  Στη Μαντόνα επίσης, μια και τώρα μόλις παρουσίασε τη  νέα της δημιουργία, τη Madame X, μια περσόνα της η οποία αυτοπροσδιορίζεται και ως "freedom fighter"  μάχεται δηλαδή για την ελευθερία. 

Δηλαδή  «οι Παλαιστίνιοι λοιπόν δε μετράνε», όπως σχολιάζουν αντιστασιακοί ισραηλινοί.

Σας φέρνω εικόνες, μιμίδια , σκίτσα του Latuff και μπάνερς και άρθρα, τις λίστες πανεπιστημιακών και καλλιτεχνών (μέσα κι εγώ) με σύνδεσμο για να υπογράψετε,  ανοιχτή επιστολή στην τραγουδίστρια που μας εκπροσωπεί + απάντησή της, πληροφορίες και συνδέσμους και, αν ακόμα νομίζετε ότι η Eurovision δεν έχει σχέση με τον πολιτική σας έχω συνδέσμους ξεστραβώματος, συνδέσμους Ισραηλινών.


Δάφνη Χρονοπούλου







«
Next
Νεότερη ανάρτηση
»
Previous
Παλαιότερη Ανάρτηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Leave a Reply